12172c_ebce4181adfa4cba820acab138bfd34e

לימודי שחיה לילדים מגיל 4

בעולם המים של יוסי מלמדים שחייה לכל הגילאים, אין חוקיות למועד הנכון ביותר להתחיל ומתי כדאי להפסיק, כל אחד עם היכולת האישית וההתפתחות האינדיבידואלית שלו. הדבר החשוב הוא לא לוותר כי אף פעם לא מאוחר. יוסי מתחלי ללמד שחייה מגילאי 4, הוא מלמד את הילדים תנועות, מחזק את חגורות הכתפיים ושרירים ספציפיים על מנת שיוכלו לנשום ולהתקדם במים בסגנון מקוצר. התוצאות מדהימות!! ילדים בגילאי 4 שוחים בריכה חצי אולימפית, קופצים למים וצוללים ללא עזרת מבוגר. 

 

תוך כמה זמן הילד שלי ידע לשחות?

 

מאוד תלוי בילד. אנו יודעים לאבחן וליצור את  התוכנית הנכונה לכל ילד, וכך הוא מתקדם בקצב המהיר והנכון ביותר עבורו. כשאני מדבר על לדעת לשחות, אני לא מדבר על להעביר את התנועות, אלא לשחות בבריכה של 25 מטר בסגנון מלא ויפה. בסיום הלימוד הילדים עוברים את המבחן השחיין. במבחן זה הילד שוחה שתי בריכות של 25 מטר לבד. אנו עושים את המבחן רק כאשר אנו בטוחים כי הילד יעברו ועוד בחיוך וברוגע. אנו מאמינים בלימוד שחייה מגיל צעיר על מנת לפתח מיומנות ספורטיבית, משמעת וקואורדינציה. ילדים הלומדים לשחות בגיל צעיר מרגישים כי קל להם יותר במסגרות חברתיות, ואנו רוצים לתת לילד את המתנה הטובה ביותר. 

 

מאיזה סגנון שחייה כדאי להתחיל?

 

ב 90% מהזמן אנחנו מלמדים שחיית חזה ולא חתירה, למרות התנועה המורכבת של הרגליים בסגנון חזה. שחיית חזה מחזקת את חגורת הכתפיים יותר מאשר שאר הסגנונות ובפרק זמן קצר יותר ניתן ללמוד שילוב של תנועות ידיים, רגליים ונשימה. בעולם המים של יוסי ע"י עבודה נכונה של חיזוק חגורת הכתפיים ויצירת עניין תוך כדי שינוי ומשחקים מגוונים יוסי מצליח ללמד את בני ה4 לצלוח את הבריכה ללא

פחד וקושי. 

לפרטים נוספים חייגו:

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל